دانلود کتاب اصول بازاریابی، ویرایش دوازدهم،2008(جلد اول،فصل های 1-11)+ pdf

 

عنوان کتاب: اصول بازاریابی، ویرایش دوازدهم،2008(جلد اول،فصل های 1-11)

نویسندگان: فیلیپ کاتلر(دانشگاه نورث وِسترن)- گری آرمسترانگ(دانشگاه کارولینا شمالی)

مترجم: مهدی زارع(کارشناس ارشد مدیریت اجرایی)

سال چاپ: 1389

ناشر: تهران: مهرجرد: مدیر فردا

نوع فایل: pdf

حجم فایل: 10 مگابایت

تعداد صفحات: 210

 


دریافت فایل


 

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها